Vilkår og betingelser

1. Generelt

CaseOnline Sweden AB, org. Nei. 559042-0724, Blomgatan 17B, 973 31 Luleå, Sverige ("CaseOnline Sweden AB") er selskapet som tilbyr www.caseonline.se, heretter kalt "nettstedet". Ordene "vi, vår, vår og oss" i disse vilkårene refererer til CaseOnline. Følgende betingelser gjelder for alle bestillinger plassert av kunden (heretter kalt "deg") hos oss.

Hvis du vil komme i kontakt med oss, anbefaler vi at du kontakter vår kundeservice via e-post info@caseonline.se.

Ved å bruke nettstedet og / eller legge inn en ordre, godtar du å overholde vilkårene i dette dokumentet ("vilkårene"). Forsikre deg om at du har lest og forstått vilkårene før du bestiller.

For å kunne bestille varer fra nettstedet vårt, må du være 18 år eller eldre.

For oss er det viktig å beskytte ditt personlige privatliv. Vi behandler alltid personopplysninger i samsvar med gjeldende lovgivning, og vi har en personvernpolicy som er oppdatert i samsvar med personopplysningsforordningen (GDPR) som trådte i kraft 25. mai 2018 og erstatter personopplysningsloven (PUL). For å delta i denne og mer informasjon om hvordan vi behandler dine personopplysninger, se vår personvernpolicy.

Det faktum at produkter leveres på nettstedet til en viss tid betyr ikke og er ingen garanti for at disse produktene alltid er tilgjengelige. Vi forbeholder oss retten til å slutte å selge et produkt når som helst.

Vi forbeholder oss retten til å endre vilkårene etter behov, uten å varsle deg på forhånd. Versjonen av vilkårene som gjelder for bestillingen din, er den versjonen som er tilgjengelig på nettstedet når du bestiller.

2. Priser

Prisene som er oppgitt på CaseOnline.no inkluderer mervidiavgift.

Kostnad og leveringstid for de forskjellige leveringsmetodene er tydelig angitt i kassen. Hvis vi ikke klarer å levere bestillingen din i sin helhet, men må dele den opp i flere leveranser, vil du ikke bli belastet noen ekstra avgifter for påfølgende leveranser.

Kampanjepriser gjelder bare for salgsfremmende produkter som er på lager. Kampanjetilbud og prisreduserte produkter kan ikke kombineres med rabattkoder. Hvis rabattkoden likevel har blitt aktivert i kombinasjon med en annen rabattkode eller med ett eller flere allerede prisreduserte produkter, noe som ytterligere reduserer produktet eller prisen på varene, har CaseOnline rett til å belaste kunden tilsvarende beløp. Vi forbeholder oss retten til å trekke tilbake spesialtilbud og rabatter når som helst, uten varsel.

Vi forbeholder oss retten til å lage åpenbart uriktige priser. Åpenbart feil priser kan bety men er ikke begrenset til feil prisreduksjoner i forbindelse med en kampanje eller at en vare er gratis. CaseOnline har alltid rett til å kansellere bestillinger som inneholder åpenbart uriktige priser. Kunden kan da plassere en ny ordre til riktig pris.

3. Betalingsmåte

Vi tilbyr flere forskjellige alternativer for deg som kunde å betale for varen din, for eksempel, men ikke begrenset til, faktura, konto, avbetaling, kortbetaling, swish etc. Betalingsmåter varierer fra land til land og hvilke betalingsmåter som er tilgjengelige i din markedet er oppgitt i kassen.

Kredittsjekk
Vi forbeholder oss retten til å undersøke søknaden din om å betale med faktura, avdrag eller per konto og å avvise den, begrense den eller foreslå en alternativ betalingsmåte. Ved kortkjøp forbeholder vi oss retten til å kontrollere gyldigheten av betalingskortet, at det er rom for å debitere verdien av bestillingen og at kjøperens adresseinformasjon er riktig. Vi kan nekte kjøp som et resultat av disse kontrollene.

Avgifter
CaseOnline er ikke ansvarlig for sene gebyrer, påminnelsesgebyrer eller forsinkelser ettersom betaling ikke utføres i tide. Spørsmål om dette kan stilles direkte til vår betalingstjeneste Nets kundeservice 08-609 92 00.

Annen
Du må oppgi en gyldig e-postadresse og informere CaseOnline hvis e-postadressen din endres. Vær oppmerksom på at CaseOnline forbeholder seg retten til å sende betalingsforespørsler til e-postadressen din.

Hvis du vil lese mer om våre betalingsmåter, kan du gjøre det her.

4. Bestilling

Endringer i bestilte bestillinger kan bare gjøres hvis vi ikke har hatt tid til å håndtere bestillingen din. Hvis du har spørsmål om bestilling, kan du kontakte vår kundeservice på info@caseonline.se.

Når du har lagt inn bestillingen, sender vi deg en ordrebekreftelse via e-post. Hvis vi av en eller annen grunn ikke kan sende bestillingen din, vil vi informere deg så snart som mulig. Hvis vi allerede har mottatt betaling for en slik bestilling, vil vi refundere gjeldende beløp ved hjelp av samme betalingsmåte som du brukte da du bestilte, i den grad det er mulig. Hvis refusjonen av en eller annen grunn må gjøres på en annen måte, vil CaseOnline kundeservice kontakte deg for å sikre at refusjonen kan gjøres.

5. Etablering av avtaler

En kjøpsavtale inngås først når CaseOnline har bekreftet bestillingen din og du har mottatt en ordrebekreftelse fra oss via e-post. Vi ber deg om å lagre denne ordrebekreftelsen for enhver kontakt med vår kundeservice. Du kan trekke tilbake bestillingen din til den er bekreftet av CaseOnline. Hvis bestillingen blir tilbakekalt, vil vi tilbakebetale alle mulige betalinger som du eller betalings- eller kredittkortselskapene dine har gjort angående bestillingen.

6. Levering

CaseOnline overvåker ytterste forsiktighet ved mottak og håndtering av bestillinger og prøver å levere din bestilling i samsvar med leveringsalternativet du har valgt. Du må oppgi korrekt og fullstendig adresseinformasjon i bestillingen din, da vi ikke kan garantere at den kan endres etter at du har fullført kjøpet. Kunden er eneansvarlig for eventuelle leveringsfeil på grunn av manglende informasjon eller feil i leveringsadressen i bestillingen. Våre leveringsmetoder for hvert marked finner du i kassen og nederst på nettstedet.

CaseOnline prøver å sende bestillinger så snart som mulig og i den rekkefølgen de kommer til oss.

Leveranser til land utenfor EU
Bestillinger til land utenfor EU kan være underlagt merverdiavgift, importavgifter og / eller avgifter når pakken din når landet ditt. CaseOnline Sweden AB sender pakken din fra vårt lager i Sverige med PostNord EDI (Elektronisk Data Interchange). Dette betyr at alle våre priser på vår side CaseOnline.no inkluderer merverdiavgift. Pris inkl. mva og eventuelt fraktgebyr blir rapportert til den norske tollvesenet ved EDI-levering/klarering. Eventuell toll gebyr og / eller avgifter på forsyninger til land utenfor EU, kan ikke forutsi hvilke spesielle avgifter i landet ditt som kan påløpe. Hvis du pådrar deg slike tilleggskostnader, må de betales for at pakken din skal bli tollet. lokalt tollkontor for mer informasjon tollnr.

Vi tar ikke noe ansvar for tollkostnader som kan oppstå i leveranser til ditt land

eller endringer i importgrensebeløpet ditt som for øyeblikket 20210408 er 350NOK.

Dette vil endre seg i fremtiden i henhold til skattesystemet ditt, så det er viktig at du undersøker hva som gjelder før du bestiller fra CaseOnline.no.

Nåværende leveringstider finner du i kassen når du velger fraktalternativer. Selv om vi prøver å levere innen den annonserte tidsrammen, kan levering ta lengre tid på grunn av uventede hendelser. I kampanjeperioder og høyt trykk kan vi ikke garantere regelmessig leveringstid. I tilfelle produktet skulle bli forsinket og forsinkelsen er av vesentlig betydning for deg som kjøper, har du rett til å kansellere kjøpet. Hvis pakken ikke blir hentet fra leveringsstedet, vil den automatisk bli registrert som en uinnhentet pakke, og CaseOnline har rett til å kreve et ekspedisjonsgebyr 120NOK.

Hvis du har spørsmål om levering, kan du kontakte vår kundeservice info@caseonline.se.

7. Skader under transport

Skader som har oppstått under transport må rapporteres til kundeservice umiddelbart etter oppdagelsen, senest 2 dager etter mottak eller henting av pakker. Ta gjerne bilder av skaden og send den til kundeservice. Etter avtale med kundeservice om godkjent transportskade, vil vi sende erstatningsvarer hvis varene er på lager. Hvis varene ikke er på lager, kan andre varer på samme prisnivå velges etter avtale. Hvis kunden ikke ønsker andre varer, refunderer vi de skadede varene.

8. Byte

CaseOnline bruker ikke gratis bytte av varer, i tilfelle angre eller feil bestilling, er kunden ansvarlig for porto / retur.

Hvis du vil bytte til en annen modell eller lignende, må du returnere varen og legge inn en ny bestilling.

Du har rett til å endre varen din innen 90 dager etter at du har mottatt bestillingen, forutsatt at alle varene returneres i samme stand som de var i leveransen til deg. Dette betyr at varene ikke må ha blitt skadet, skitten, endret eller båret (annet enn for å teste produktet) og at emballasjen og etikettene er intakte.

Informer oss om hvilket eller hvilke erstatningselementer du ønsker ved å skrive dette tydelig på den vedlagte plukkeseddelen. Velg varer som er på lager i riktig farge på nettstedet. Hvis den valgte erstatningsvaren er utsolgt, håndteres bestillingen som en retur, så oppgi gjerne flere alternativer på returskjemaet.

9. Angrerett / Retur

Du har rett til å kansellere bestillingen din uten å oppgi noen grunn for det. Vi bruker en 30 dagers angrerett som trer i kraft fra det tidspunktet du mottok bestillingen din. Hvis du ønsker å utøve din angrerett, må du sende en klar og entydig melding om din beslutning om å kansellere bestillingen til oss, se kontaktinformasjon nederst. Du må oppgi navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, ordrenummer og annen informasjon som kan være relevant for oss å ha når du håndterer retur. For at du skal få tid til å utøve din angrerett i tide, er det tilstrekkelig at du sender oss varselet om at du har til hensikt å utøve angreretten før uttaksperioden er utløpt. Som forbruker kan du også bruke det svenske forbrukerbyråets angreskjema, som du finner her hvis du vil heve avtalen / kjøpet.

Du må returnere varen til oss uten unødig forsinkelse og senest 14 dager etter dagen du varslet oss om din beslutning om å kansellere bestillingen. Angrepstiden anses å være overholdt hvis du returnerer varen før denne fjorten dagers perioden har utløpt.

CaseOnline garanterer full refusjon av returnerte varer forutsatt at alle varer returneres i samme stand som de var i leveransen til deg. Dette betyr at varene ikke må ha blitt skadet, skitten, endret eller båret (annet enn for å teste produktet) og at emballasjen og etikettene er intakte.

I den grad produktet har sunket i verdi og en slik reduksjon i verdi skyldes at du som kunde har håndtert produktet i større grad enn det som var nødvendig for å bestemme produktets egenskaper og funksjon, vil vi gjøre et fradrag tilsvarende reduksjonen.

Alle forsendelsene våre inneholder en plukkeseddel med integrert returskjema som er avskåret og festet med returen. Dette er fordi vi får riktig informasjon for mulig. refusjon. Angrerett og feil kjøp kunden er ansvarlig for returporto.

Du er ansvarlig for tilstanden til varen etter at du har mottatt den fra oss. Dette betyr at du som kunde også er ansvarlig for produktet under returtransporten. Vi anbefaler derfor at du pakker produktet godt slik at produktet ikke blir skadet under transport til oss. CaseOnline er ikke forpliktet til å kompensere kunden for returnerte varer dersom en omfattende transportskade har påvirket returvaren under returtransporten.

Hvis du velger å utøve din angrerett, vil vi tilbakebetale hva varen / varene koster uten unødig forsinkelse og senest innen 10 dager fra den dagen vi fikk beskjed om din beslutning om å kansellere bestillingen. Vi har imidlertid rett til å vente med refusjonen til vi har mottatt varen tilbake fra deg eller til du har levert bevis på at du har returnert varen, avhengig av hva som kommer først. Vi bruker samme betalingsmåte for refusjonen som du har brukt til den første forretningsbegivenheten, med mindre du uttrykkelig har avtalt oss med noe annet. I alle fall vil refusjonen ikke koste deg noe.

10. Klage

Du har rett ved lov å klage på et produkt som er defekt. Hvis du har et produkt som har gått i stykker, kan du kontakte vår kundeservice. Vær oppmerksom på at du må legge igjen en melding med informasjon om feilen "innen rimelig tid" etter at du har oppdaget den. Hvis du klager innen to måneder etter at du har oppdaget feilen, har du klaget innen rimelig tid. Hvis du ikke klager innen tre år etter at du har mottatt produktet, har du mistet retten til å klage.

Eksempler på åpenbare materiale- eller produksjonsfeil som betyr at en klage er godkjent: Søm mangler, lomme er feil sydd, låsemekanisme fungerer ikke.

Eksempler på "feil" som ikke dekkes av klageretten: Skinnveske som senere har fått riper. Unaturlig slitasje på saker. Utskrift av etuier / skall falmer i forbindelse med overeksponering for sollys.

Hvis du er usikker på om mangelen i ditt spesielle plagg dekkes av klageretten, kan du kontakte kundeservice.

I tilfelle en godkjent klage på mangelfulle varer, er vi ansvarlige for returfrakt. Vennligst fyll ut vedlagte plukkeseddel. Hvis du ikke har plukkeseddel igjen, kan du kontakte kundeservice. I tilfelle en godkjent klage, vil vi kompensere deg for den i samsvar med gjeldende lovgivning og gjeldende anbefalinger. Alle klager må være rene når de sendes inn. Du som kunde er ansvarlig for varer som returneres, så pakk produktet godt. Vi godtar ikke forsendelser mot kontant levering.

11. Farger, dimensjoner og vekt

Vi streber etter å vise egenskapene, sammensetningen og fargene til produktene våre på en mest nøyaktig måte. Fargen du ser på nettstedet, avhenger imidlertid av skjermen på enheten din, og vi kan ikke garantere at enheten visuelt kan gjengi farger riktig.

CaseOnline tar ikke ansvar for fargene og utseendet på produktene våre i bilder fra sosiale medier, ettersom disse kan ha blitt redigert.

Fargen, vekten, dimensjonene som er oppgitt på nettstedet, er bare omtrentlige verdier som gir deg en bedre ide om modellen eller passformen til det spesifikke produktet og ingen definitiv garanti for de faktiske dimensjonene til produktet du mottar.

Fargen og dimensjonene til et produkt kan variere avhengig av materialet som brukes i produksjonen av produktet.

12. Vårt ansvar

Vi i CaseOnline vil at du skal være 100% fornøyd med kjøpet og derfor tilby en fornøyd kundegaranti. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, kan du, så lenge du oppfyller vilkårene, returnere varen eller varene til oss og få pengene tilbake.

Force majeure
Vi er ikke ansvarlige for manglende oppfyllelse av visse forpliktelser under vilkårene hvis vår svikt skyldes en omstendighet som vi ikke kunne kontrollere, og omstendigheten forhindrer eller gjør oppfyllelsen urimelig belastende. Slike omstendigheter refererer til, men er ikke begrenset til, krig, blokade, opptøyer, brann, naturkatastrofe, atomulykke og sabotasje.

Vårt maksimale ansvar overfor deg for eventuelle tap eller skader som oppstår i forbindelse med bestillingen din på nettstedet er begrenset til det totale beløpet på bestillingen din.

Tvister
Vi deltar i tvisteløsning og følger forbrukerrådet anbefalinger. I tilfelle vi skulle havne i en tvist og ikke lykkes med å løse det innbyrdes, kan du henvende deg til www.forbrukerradet.no.

Du kan sende inn klager via EU-kommisjonens ODR-plattform for mekling i tvister. ODR-plattformen gir forbrukere og handelsmenn innen EU muligheten til å prøve ut for retten for å løse tvister om klager på varer kjøpt online. Portalen er designet som et brukervennlig og interaktivt nettsted som er gratis og tilgjengelig på alle offisielle EU-språk. Ved å bruke ODR-plattformen kan forbruker og handelsmann finne et tvisteløsningsorgan og deretter gå gjennom prosessen med å finne en løsning på forbrukerens klage. ODR-plattformen finner du her: ec.europa.eu/odr.

Hvis du vil ha informasjon om dine rettigheter som forbruker, anbefaler vi at du besøker forbrukerbyråets nettside www.forbrukerradet.no Tel: 23 400 500 (09.00 - 14.00)

13. Overføring

CaseOnline forbeholder seg retten til å overføre eller pantsette betalingsfordringer til tredjeparter, inkludert avdrag som har oppstått i forbindelse med levering av varene.

14. Klausulers gyldighet

Hvis en eller flere av bestemmelsene i denne avtalen er ugyldige eller erklært ineffektive av noen domstol eller reguleringsmyndighet, skal dette ikke påvirke gyldigheten av de gjenværende bestemmelsene i denne avtalen.

15. Rettighetshavere

Alle immaterielle rettigheter, som varemerker og opphavsrett, på www.caseonline.no, tilhører CaseOnline Sweden AB. All bruk av www.caseonline.no eller dets innhold, inkludert kopiering eller lagring av slikt innhold i sin helhet eller deler derav, unntatt til din egen personlige, ikke-kommersielle bruk, er forbudt uten tillatelse fra CaseOnline Sweden AB.

16. Firmainformasjon

CaseOnline Sweden AB er registrert på hovedkontoret i Luleå, Sverige.

Registrert kontor:

Blomgatan 17 B

973 31 Luleå, Sverige

Org.nr: 925702196

VOEC registreringsnummer: 2046105

Kontaktinformasjon:

CaseOnline kundeservice

E-post: info@caseonline.se