Kontakt Kundeservice
Q1: Hvordan kan jeg kontakte kundeservicen deres?
A1: Kontakt vår kundeservice på info@caseonline.se
Q2: Jeg kan ikke legge inn en bestilling. Kan dere hjelpe meg?
A2: Absolutt, vennligst skriv til oss på info@caseonline.se så hjelper vi deg.
Q3: Jeg har ikke fått svar på e-posten min, når kan jeg forvente et svar?
A3: Vi streber etter å besvare alle henvendelser innen 48 timer. Merk at hvis du sender et nytt svar på din egen e-post, vil du bli plassert nederst i køen og svartiden kan forlenges.
Bestillinger
Q1: Har dere mottatt bestillingen min?
A1: Vi sender en ordrebekreftelse til e-postadressen som ble angitt ved kjøpet, innen få minutter etter at bestillingen er fullført. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse innen en time, kan det skyldes tekniske problemer eller en feilaktig e-postadresse. Kontakt oss, så løser vi det.
Q2: Kan jeg endre eller avbryte en bestilling?
A2: Dessverre er det sjelden mulig, da alle bestillinger automatisk sendes til pakking for raskest mulig levering. Kontakt kundeservicen vår, så skal vi se hva vi kan gjøre.
Q3: Til hvilke land kan jeg bestille?
A3: Bestillinger på den svenske CaseOnline-butikken sendes kun til leveringsadresser innen Sverige. For levering til land utenfor Sverige, vennligst bestill via nettbutikken for respektive land, som finnes i øvre menyen på startsiden i vår butikk.
Q4: Har dere noen rabattkode?
A4: Vi gir kun ut rabattkoder i forbindelse med visse kampanjer samt til nyhetsbrev-abonnenter.
Levering
Q1: Hva koster frakten?
A1: Vi tilbyr alltid et fraktfritt alternativ for alle bestillinger innen Sverige, uansett beløp eller størrelse. Du kan også velge levering til utleveringssted mot et ekstra gebyr i kassen. Alle leveringsalternativer og deres kostnader listes i kassen før du fullfører kjøpet.
Q2: Hvor lang er leveringstiden?
A2: Leveringstiden avhenger av hvilken fraktmetode du velger, og en estimert leveringstid gis i kassen. Bestillinger sendt på hverdager før kl. 14.00 sendes vanligvis samme dag.
For produkter som ikke er på lager eller er på vei, kan leveringstiden variere. Lagerstatus og leveringstid er oppgitt på hver produktside og kategori. Kontakt kundeservice hvis du har spørsmål om bestillingen din.
Q3: Hvordan sendes bestillingen min?
A3: I de fleste tilfeller sender vi med Postnord, avhengig av hvilken fraktmetode du valgte i kassen før du fullførte kjøpet.
Returer, Bytter og Reklamasjoner
Q1: Jeg fikk feil produkt, hva skal jeg gjøre nå?
A1: Beklager dette, vennligst kontakt kundeservicen vår, så hjelper vi deg umiddelbart.
Q2: Hvordan returnerer jeg en vare til dere?
A2: Du har alltid 30 dagers angrerett på bestillingen din. Detaljert informasjon om hvordan du gjør en retur finner du her.
Q3: Kan jeg bytte en vare jeg har kjøpt?
A3: Selvfølgelig kan du bytte en vare du har kjøpt! Detaljert informasjon om bytter finner du her.
Q4: Jeg vil returnere en vare jeg kjøpte til nedsatt pris, kan jeg gjøre det?
A4: Ja, du kan returnere en vare som ble kjøpt til nedsatt pris. Angreretten gjelder som vanlig.
Q5: Når behandles min retur?
A5: Alle returer behandles innen 10 arbeidsdager fra at vi har mottatt dem.
Q6: Kan jeg reklamere en vare jeg har kjøpt?
A6: Kontakt vår kundeservice på info@caseonline.se for reklamasjonsinstruksjoner.
Q7: Har dere åpent kjøp?
A7: Ja, vi har 30 dagers åpent kjøp fra at dere mottok forsendelsen.
Betaling
Q1: Hvilke betalingsmetoder kan jeg velge mellom?
A1: Vi tilbyr faktura, delbetaling, kortbetaling, swish, Apple Pay. Alle betalingsmetoder er avgiftsfrie (et oppstartsgebyr kan tilkomme ved delbetalingskjøp).
Q2: Er det trygt å handle hos dere?
A2: Ja, nettsiden vår er kryptert og vi bruker kun sikre betalingsalternativer fra etablerte betalingstjenester som Nets.
Q3: Jeg finner ikke fakturaen min, kan dere sende en ny?
A3: Av sikkerhetsgrunner har vi ikke tilgang til betalingsopplysningene dine. Vennligst kontakt Nets kundeservice for hjelp med fakturaen din eller ring: 08 527 525 12.
Sikkerhet og Personopplysninger
Q1: Er personopplysningene mine beskyttet?
A1: Vi deler aldri personopplysningene dine med uautoriserte parter og bruker dem kun for å sikre bestillingen din. Du kan finne vår Cookie- og Personvernerklæring her.
Øvrig
Q1: Har dere noen fysisk butikk?
A1: Nei, vi finnes kun online. Nettsiden vår er åpen 24 timer i døgnet, 7 dager i uken for alltid å være tilgjengelig for deg!
Telefonmodell, nettbrett, smartklokke
Q1: Jeg vet ikke hvilken modell enheten min er. Kan dere hjelpe meg?
A1: Se vår guide for hvordan du identifiserer telefonen, nettbrettet eller smartklokken din her.
Kontakt oss hvis du fortsatt ikke har klart å identifisere enheten din.
Tilbehør
Q1: Hvilke deksler og tilbehør passer til enheten min?
A1: Se vår guide for hvordan du identifiserer telefonen, nettbrettet eller smartklokken din her.
Kontakt oss hvis du fortsatt ikke har klart å identifisere enheten din.