Frakt og levering

Leveringstider

Bestillinger plassert før 15.00 (ukedager uten høytider) behandles samme dag. Vi leverer produkter til land innen EU og Norge. Leveringstiden er normalt 1 til 4 virkedager i Sverige og omtrent 5-10 virkedager til resten av Europa och Norge.

Levering skjer direkte til adressen du har spesifisert på bestillingstidspunktet. Hvis en levering tar lengre tid, skyldes det sannsynligvis posttjenesten og ikke caseonline.no.

På grunn av rådende omstendigheter angående COVID-19, kan vi ikke garantere våre vanlige leveringstider.

Vi bestreber oss alltid på å sende bestillingene som gjøres hverdager før klokka 15 samme dag, unntak gjelder for bestillinger som gjøres på fredag ​​klokka 15, leveres sammen med mandagens bestillinger.

Leveringsmåte

PostNord Port Letter (1. klasse)

Brukes for bestillinger med mindre vekt, volum og verdi som blir levert direkte til postkassen din, og forsendelsen vil da bli levert direkte til postkassen din med 1. klasses bokstaver. Hvis forsendelsen er for stor, blir den hentet hos nærmeste postagent etter at SMS eller brevvarsel er levert til postkassen din.

PostNord Commodity Letter (1. klasse)

Forsendelser med høyere vekt og pris sendes ofte av PostNord Varubrev 1. klasse. Forsendelsen vil da bli levert direkte til postkassen din eller til postagenten din.

Shipping

Fraktkostnader legges til med 39kr og gratis frakt fra 500kr.

Uløste pakker/feil angitt adresse

Forsendelser levert til leveringsstedet er der i 14 dager før de returneres til oss. For forsendelser som ikke er utløst og vil bli returnert til oss, vil et gebyr på 120 NOK inkludert mva bli belastet for å dekke caseonline.no kostnader for returfrakt, frakt og administrasjonsgebyr. Merk at sendinger som ikke er samlet ikke regnes som utøvelse av angreretten. For å utøve angreretten, må du som kunde hente den bestilte varen og deretter returnere den.

Leveranser til land utenfor EU

Bestillinger til land utenfor EU kan være underlagt merverdiavgift, importavgifter og / eller avgifter når pakken din når landet ditt. CaseOnline Sweden AB sender pakken din med PostNord EDI (elektronisk datautveksling. Dette betyr at alle våre priser på vår side casonline.no inkluderer moms. Pris inkl. Moms og eventuelt fraktgebyr blir rapportert til den norske tollvesenet ved EDI-levering. Eventuell toll gebyr og / eller avgifter på forsyninger til land utenfor EU, kan ikke forutsi hvilke spesielle avgifter i landet ditt som kan påløpe. Hvis du pådrar deg slike tilleggskostnader, må de betales for at pakken din skal bli tollet. lokalt tollkontor for mer informasjon tollnr.

Vi tar ikke noe ansvar for tollkostnader som kan oppstå i leveranser til ditt landeller endringer i importgrensebeløpet ditt som for øyeblikket er 20210408 er 350 kroner.

Dette vil endre seg i fremtiden i henhold til skattesystemet ditt, så det er viktig at du undersøker hva som gjelder før du bestiller fra caseonline.no.

Lenker til toll.no og importkalkulatoren. Akkurat nå er tollgrensen 350 kroner.

Forsinkelser

Vi gjør vårt beste for å levere så snart som mulig, men noen ganger kan det oppstå forsinkelser. Vi garanterer derfor ikke levering til en bestemt dag og reserverer oss alltid for forsinkelser. Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillingen din hvis det er problemer med leveranser til oss eller problemer med betaling.

I tilfelle uforutsette hendelser utenfor vår kontroll, Force Majeure (som krig, naturkatastrofe, streik, brann eller manglende levering fra underleverandøren vår), er ikke caseonline.no ansvarlig for forsinkelser.

Kontakt PostNord AS

Når produktet har forlatt oss, er du velkommen til å kontakte Postnord for flere spørsmål om hvordan leveransen går. Klikk her for å komme til Postnord kundesenter. Kundservice Tlf: 987 09 300, åpningstider: 0800 - 1600.