Guide reklamasjon

For å gjøre en reklamasjon trenger vi følgende informasjon:

Ditt navn

Ditt ordrenummer

Hvilket produkt reklamasjonen gjelder

En detaljert beskrivelse av feilen på produktet

Bilder eller en video som viser problemet

Vennligst merk at bevis i form av bilder eller video av problemet er nødvendig for å gjøre en reklamasjon.

Når du har samlet all nødvendig informasjon, send den via e-post til info@caseonline.se. 

Send Reklamasjon med mal

De fleste reklamasjoner kan løses via e-post, derfor ber vi deg om ikke å sende tilbake noen produkter før du har vært i kontakt med oss via e-post. I noen tilfeller kan vi trenge å få tilbake produktet, noe som meddeles ved en godkjent reklamasjon.

Alle produkter kontrolleres ved pakking og levering. Hvis du mottar et defekt produkt, ber vi deg rapportere dette innen tre dager, så erstatter vi produktet umiddelbart. Produktet må ikke vise tegn på bruk.

OBS! Det er svært viktig at eventuell originalemballasje er hel og at eventuelle forseglinger er ubrutte.